خب من این چالشو از این جا دیدم

کلیک

برای هیچ کس مینویسم :-:

 

 

1- ی جمله بگو که باعث میشه تحریک شی

ااا نمد :-:

2- 3 نفر یا چیزی که توی بیان باعث ناراحتیتن

من تازه برگشتم 

3- توی همه ی لباسایی ک باید بپوشی..از کدوم خیلی بدت میاد ؟

اونایی که مامانم دوست داره ;_;

 

4- اگر بتونی فقط ی خدمتکار ک مخصوص ی کاره بگیری واسه چ کاری میگیری ؟ ( مثلا واسه شست و شو یا واسه پخت و پز یا واسه خرید یا...)

همش Bl-

5- دلت میخواد منو ببینی ؟ اگر اره کجا و کِی ؟

نوپ

 

6- 5 تا از افرادی که توی بیان خیلی دوسشون داری ؟

بخدا تازه برگشتم ;-;

 

7- سه تا اعتراف بکن!

نمی شه TnT

 

8- چطور رابطه ای رو ترجیح میدی ؟ (بی دی اسم، ددی کینک، لیتل اسپیس یا... هرچند لیتل و بی دی اسم و اینا واسه افراد خاصن)

چمد :-:

 

9- دلت میخواد من چیت باشم ؟ ( خاله عمو دایی عمه دوست کراش و ...)

دوست;-;

 

 

10- اگر بری توی قبرستون و با سنگ قبری ک اسم من روشه رو به رو شی واکنشت چیه ؟

چمد

زار میزنم یا میحندم;-;

 

11- اسم بچتو دوست داری چ بذاری ؟

من قسط ازدواج ندارم (͠≖ ͜ʖ͠≖)

 

12- بگ چقد دوسم داری ک بذارم بری D:

:_: